تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اکو سافت

حسین صادقی

آلودگی هوا و تاثیر آن بر اعصاب و روان


زندگی > سلامت - همشهری آنلاین:


یک متخصص روانپزشکی و بیماری‌های اعصاب و روان ضمن ارائه توضیحاتی درباره شایع‌ترین اختلالات روانپزشکی، مهم‌ترین عوامل بروز این اختلالات در کودکان را برشمرد و به نقش آلودگی هوا در بروز اختلالات روانپزشکی اشاره کرد.

دکتر حسین نجمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره میزان شیوع اختلالات روان در کشور، گفت: بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، شیوع اختلالات روان در کشور حدود 23 درصد است؛ یعنی 23 درصد افراد جامعه از یک نوع اختلالات روانی اعم از افسردگی، اضطراب، اعتیاد و... رنج می‌برند.

وی با بیان اینکه اگر به موقع اختلالات روانی را درمان کنیم و به بهداشت روان افراد جامعه توجه کنیم، از حاد شدن بیماری‌های روانی جلوگیری می‌شود، افزود: در غیراین‌ صورت یک مساله ساده می‌تواند به مشکل، سپس به بحران و فاجعه‌ تبدیل شود.

  • شایع‌ترین اختلالات روانپزشکی کدامند؟

نجمی، شایع‌ترین اختلالات روانپزشکی را اضطراب و افسردگی عنوان کرد و ادامه داد: بحران بهداشت ملی ما به دلیل مجاورت با بزرگ‌ترین تولید کننده مواد مخدر، اعتیاد است که به شدت فراگیر است. مهم‌ترین عامل در فراگیری اعتیاد نیز فراهم بودن مواد است. البته بحرانی که در اروپا درباره مشروبات الکلی وجود دارد، در ایران نیست ولی درباره تریاک و مواد محرک، زمینه مساعد است.

  • افسردگی و فصل

وی با بیان اینکه اختلال افسردگی در همه جوامع وجود دارد، گفت: البته نوع فصلی آن نیز هست. به این صورت که افسردگی در برخی افراد در فصل خاصی ایجاد می‌شود. البته بیماری افسردگی با وضعیت هوا و نور به نحوی ارتباط دارد. به طوری که در کشورهای شمال اروپا که همیشه هوا ابری است شیوع افسردگی بیش از کشورهای مدیترانه‌ای است. بنابراین آب‌وهوا و فصل‌های خاصی ممکن است زمینه افسردگی را مهیا کند.

  • عوامل بروز اختلالات روان‌پزشکی در کودکان
حسین صادقی

هوا

حسین صادقی