تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

 

http://pak-ab-zolal.ir

باور اکثر مردم بر این است که خطر آلودگی هوا تنها در خیابانهای شلوغ شهرها می تواند سلامت آنان را هدف قرار دهد و اگر به داخل منازل و یا محل کار خود بروند از خطرات احتمالی آلودگی هوا در امان خواهند بود. تحقیقات نشان می‌دهد، محیط داخل خانه آلودگی هوا بیشتری نسبت به هوای شهرها و یا شهرک‌ها دارد آثار ناشی از این نوع از آلودگی هوا در حالی مورد بی توجهی قرار می‌گیرد که حدود 80 تا 90 درصد مردم بیشترین زمان خود را در داخل خانه‌ها و فضاهای بسته می‌گذرانند.

سوخت‌هایی که در مصارف پخت و پز و ایجاد حرارت استفاده می‌شوند. به همراه رطوبت، میکروارگانیسم‌ها و آلرژی‌‌زاها آلودگی هوای داخل منازل را سبب می‌شوند. امروزه با کاربرد ترکیبات آلی مضر مانند فرمالدئیدها در ساختمان‌ها و تصفیه ضعیف هوا در منازل و اداره‌ها، آلاینده‌های هوا در محیط داخل باقی مانده و منجر به افزایش تنوع این آلاینده‌ها می‌شود. بر اساس تحقیقات به عمل آمده و بررسی میدانی کیفیت هوای داخل منازل و ادارات از درجه اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و لزوم پرداختن هر چه بیشتر به این موضوع می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات فعلی جامعه باشد.

هوا

 

 

 

ایزی ول

تصفیه آب ایزی ول

دستگاه تصفیه آب ایزی ول

اوسه واتر

تصفیه آب اوسه واتر

دستگاه تصفیه آب اوسه واتر

فیلتر مینرال ایزی ول

فیلتر پست کربن ایزی ول

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی