تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

وش ساده برای آزمایش کیفیت آب مصرفی و آشامیدنی

http://pak-ab-zolal.ir

امروزه مردم درباره آب آشامیدنی خود بسیار احتیاط می کنند و ممکن است در اینباره تحقیقاتی به عمل آورند .

 

با توجه به اینکه خرید مداوم آب معدنی (آب بطری) بسیار پرهزینه است، راه حل های دیگر نظیر استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی می تواند مناسب تر باشد .

اما قبل از هر چیز باید از سلامت و کیفیت آب آشامیدنی خود اطمینان حاصل کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید .

مواردی که به طور معمول در آب یافت می شوند شامل : جیوه ، مس، میکروارگانیسم ها و انواع متعددی از مواد ضدعفونی کننده، کود و داروها.

در اینجا چند روش ساده برای پی بردن به میزان خلوص آب به وسیله خودتان ارائه می گردد :

یک لیوان شیشه ای

لیوان شیشه ای را رو به  نور نگه دارید و به آب داخل آن نگاه کنید، شفاف است یا کدر و تیره؟ آیا می توانید ذرات معلق در آب را به صورت شناور یا به صورت ته نشین شده در آن ببینید؟ هر چیزی که غیر از مایع شفاف و روشن باشد می تواند نشانه ای از آلودگی باکتریایی یا ذرات معلق باشد.

آب را بو کنید

آیا بویی شبیه تخم مرغ گندیده یا یک استخر شنا یا سوهان ناخن در اثر ساییدن یا هر چیز دیگری که بوی نامطبوع می دهد دارد؟ این بو می تواند به دلیل وجود میزان بالای کلر محلول های آلی و یا گوگرد باشد .

3-از طریق فروشگاه های لوازم آزمایشگاهی یک کیت تست تشخیص خلوص آب تهیه فرمائید :

از قابلیت های کیت تست به طور معمول عبارتند از : اندازه گیری میزان کلر، و نیتریت ها ، مواد معدنی از قبیل آهن، مس و سرب و  آرسنیک میزان سختی آب

نکته : نتایج حاصله ازاین روش دقیق تر از نتیجه ایست که شما می توانید از طریق نگاه کردن به آب بدست آورید.

 

 

 

4-از شرکت های معتبر که در زمینه آب و تصفیه آب فعالیت می کنند بخواهید که ابزارهای تست آب را به شما معرفی کنند :

به عنوان مثال  ، تی دی اس متر یکی از ابزارهایی است که ناخالصی های محلول در آب را اندازه گیری می کند. این دستگاه با استفاده از خاصیت هدایت الکتریکی آب ، تقریب نسبتاً مطلوبی از جامدات محلول در آب که به آن سنگینی آب نیز گفته می شود را با واحد PPM (میلی گرم در لیتر) ارائه می دهد .

 با استفاده از این دستگاه کوچک می توانید هر چند وقت یکبار میزان خلوص آب مصرفی و آشامیدنی را اندازه گیری کنید .

5-از آزمایشگاه های حرفه ای برای تست خلوص آب کمک بگیرید:

1-5 برای یافتن آزمایشگاه هایی که می توانند تست مورد نظر شما را انجام دهند با بخش بهداشت محلی خود تماس بگیرید و یک لیست از آزمایشگاه های واجد شرایط تهیه کنید .

2-5 یک یا چند نمونه از آب مصرفیتان را برای آزمایش در ظروف شیشه ای مخصوص فراهم آورید.

3-5 ظروف شیشه ای مملوء از آب را برای تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه برده و نتیجه ی آزمایش را با متخصصان و کارشناسان آب و تصفیه آب درمیان بگذارید.

چنانچه با هریک از روش های فوق به این نتیجه رسیدید که آب مصرفی شما آلوده یا غیر مطمئن است ، پیشنهاد می شود که یک دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری کنید و یا با یک کارشناس مجرب که توانایی مشاوره تخصصی را دارد در خصوص روشهای دسترسی به آب سالم مشورت کنید .

 

  ایزی ول - دستگاه تصفیه آب ایزی ول - پیش تصفیه ایزی ول - اوسه واتر - تصفیه آب اوسه واتر - دستگاه تصفیه آب اوسه واتر - پست کربن ایزی ول  - فیلتر مینرال ایزی ول

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی