تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است




نتیجه تصویری برای کانال کشی هوا



نتیجه تصویری برای کانال کشی هوا

حسین صادقی

به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده رادیاتور کشور، موفق به صادرات پکیج شوفاژ دیواری به اروپا شد.


این مجموعه همچنین پس از طی مراحل اخذ استانداردهای اروپایی برای پکیج شوفاژ تولیدی خود و تست این محصول در روسیه، اولین محموله خود را در خردادماه سال‌جاری به این کشور صادر کرد.

لازم به ذکر است که استانداردهای اروپایی در مورد محصولات گرمایشی سختگیرانه است و اخذ تاییدیه انطباق با این استانداردها به‌عنوان گواه کیفیت ممتاز و جهانی یک محصول گرمایشی تلقی می‌شود.



حسین صادقی

به گزارش تاسیسات نیوز، علیرضا دائمی،معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: آخرین بار در اواسط سال ۱۳۹۴ پس از یک سال و نیم که تعرفه های آب ثابت مانده بود، شاهد افزایش در قیمت آب بها بودیم.






به گفته این مقام مسوول، مجلس شورای اسلامی با تغییر جزیی در قانون براساس اصلاحیه بند «ج» تبصره ۶ لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۵، سقف منابعی که برای آبفای روستایی هزینه می شد را از ۳۹۰ به ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش داده است.





دائمی خاطرنشان کرد: این موضوع تغییر در تعرفه نیست و اطمینان داده می شود تا پایان امسال نیز هیچ افزایشی در آب بهای مشترکان لحاظ نخواهد شد و هرگونه افزایشی باید با مجوز دولت و شورای اقتصاد باشد.





وی با اشاره به ما به التفاوت زیاد قیمت آب تمام شده و تعرفه های تکلیفی، ادامه داد: امروز هر مترمکعب آب حاصل از نمک زدایی آب های شور بین ۲۵ تا ۳۰ هزار ریال و هر مترمکعب آب استحصالی از مخازن سدها دست کم ۱۰ هزار ریال تمام می شود، اما نرخ متوسط فروش آن یک پنجم قیمت تمام شده و به میزان چهار هزار ریال در هر مترمکعب است که آن هم به صورت پلکانی دریافت می شود.





معاون وزیر نیرو یادآور شد: این حق دولت است که با توجه به سبد هزینه ای مردم، تعرفه های آب و برق را کنترل کند، اما وزارت نیرو نیز به دنبال تعادل بخشی ساختار اقتصادی آب و برق است و ما به التفاوت قیمت ها را باید دولت پرداخت کند.





وی گفت: براساس اصلاحیه بند «ج» تبصره ۶ لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۵ به دولت اجازه داده شده تا از آب توزیع شده در شهرها به ازای هر مترمکعب ۱۵۰ ریال دریافت کرده و صرف توسعه و آبادانی روستاها کند.





به گفته دائمی، سقف این مبلغ در سال های گذشته به ۳۹۰ میلیارد ریال محدود می شد، اما در بودجه امسال به ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

 

 

 

 


وی یادآور شد: دریافت این مبلغ هیچ ارتباطی به قبض مشترکان ندارد و در آن اعمال نمی شود، بلکه آنچه پیشتر به خزانه واریز می شد امروز به وزارت نیرو برمی گردد؛ موضوعی که بین دولت و وزارت نیرو بوده و به مصرف کنندگان آب ارتباطی ندارد.

 

 

 

منبع: ایرنا

حسین صادقی