تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

 

تمام سیستم های RO به پیش تصفیه آب تغذیه نیاز دارند . وقتی که در آب تغذیه نمک های محلول وجود دارندهدف اولین فرآیند پیش تصفیه جلوگیری از تشکیل رسوب می باشد . اجزایی که تغلیظ می شوند از جریان تغذیه حذف می شوند و موجب میگردد تا غلظت از حلالیت محصول انواع نمک ها بیشتر باشد. این نمک ها در صورت عدم پیش تصفیه بر روی سطح غشاء رسوب می نماید و با تشکیل رسوب غیر قابل برگشت موجب آسیب به غشاء می گردد .

 

 

2199 

نظرات  (۱)

مرسی برادر 
اینستاگرام یا تلگرام دارید ؟ چند تا سوال داشتم 
ممنون
پاسخ:
سلام
کانال در حال راه اندازی است و بزودی در دسترس . اگر برای شما مقدور است سوال را مطرح نمایید . اگر بتوانم کمک کنم حتما در خدمت شما خواهم بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی