تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر



یک مطالعه نشان می‌دهد که دو سوم جمعیت جهان کمبود شدید آب را حداقل یک ماه در سال تجربه می‌کنند.

به گزارش ایرنا، محققان هلندی دریافتند که کمبود شدید آب حدود 4 میلیارد نفر از جمعیت جهان را تحث تاثیر قرار می‌دهد و تقریبا نیمی از این افراد در کشورهای هند و چین هستند. این رقم در حالی است که تحقیقات قبلی در این زمینه به آمار 1.7 تا 3.1 میلیارد نفر اشاره داشت.

بر اساس تازه‌ترین تحقیق، دیگر کشورهایی که پرشماری از جمعیت آنها کم‌آبی شدید را در دست‌کم بخشی از سال تجریه می‌کنند، بنگلادش، مکزیک، نیجریه، پاکستان، و آمریکا (بیش‌تر در ایالات غربی همچون کالیفرنیا و ایالات جنوبی مانند تگزاس و فلوریدا) هستند.

محققان دانشگاه توئنته Twente هلند معتقدند که افزایش تقاضا برای آب شیرین در سراسر جهان ناشی از رشد جمعیت، افزایش آبیاری کشاورزی، ارتقای استانداردهای زندگی و تغییر الگوهای مصرف است.

این محققان خاطرنشان کردند که اعمال محدودیت بر مصرف آب، افزایش بهره‌وری در مصرف آب و بهبود اشتراک منابع آب شیرین می‌تواند خطر موجود را کاهش دهد.

این مطالعه در مجله اینترنتی Science Advances منتشر شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی