تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

 

 

متخصصان محیط زیست دریافتند درخت مقاوم در برابر خشکسالی به نام گزروغن (گز رخ) می‌تواند آب را تصفیه کند.

به گزارش سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سالانه بیش از سه میلیون و 500 هزار مرگ و میر بر اثر بیماری‌های ناشی از آلودگی آب رخ می‌دهد و این بیماری‌ها جان نزدیک به یک میلیارد نفر را که به آب آشامیدنی و بهداشتی دسترسی ندارند به خطر می‌اندازد.

با این حال متخصصان محیط زیست به تازگی دریافتند درخت گزروغن موسوم به «درخت حیات» که یک درخت مقاوم در برابر خشکسالی است می‌تواند آب را تصفیه کند. در این مطالعه که جزئیات آن در مجله Current Protocols in Microbiology منتشر شده، «مایکل لی» محقق «مرکز بین المللی آب سالم» نشان می‌دهد که بذر درخت گزروغن به میزان 80 الی 99.5 درصد از گل آلودگی و 99 درصد از باکتری‌های موجود در آب را از بین می‌برند.

به گزارش ایسنا به نقل از تیک پارت، از این درخت که بومی رشته کوه‌های هیمالیا محسوب می‌شود، همچنین روغن خوراکی و روغن چراغ نیز تهیه می‌شود. از بذرهای آن همچنین می‌توان به عنوان کود استفاده کرد. برگ‌ها و پوست این درخت معجزه‌گر همچنین خوراکی و سرشار از پروتئین است.

بنابر اعلام زیست‌شناسان، تنها یک غلاف از دانه‌های این گیاه می‌تواند یک لیتر آب را تصفیه کند. تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که دانه‌های این گیاه ظرف کمتر از دو ساعت می‌توانند گل آلودگی آب را از بین برده و آن را شفاف کنند. دانه‌های پودر شده این درخت پس از مخلوط شدن با آب آلوده، پلیمرهای گیاهی محلول در آب تولید می‌کنند که اکثر ناخالصی‌ها و آلودگی آب و همینطور ذرات معلق و میکروب‌های موجود در آن را از بین می‌برند و این ناخالصی‌ها را به صورت یک رسوب در ته ظرف جمع آوری می‌کنند. کاشت درخت گزروغن، یک جایگزین بسیار ارزان و مناسب برای سیستم‌های تصفیه آب گرانقیمت محسوب می‌شود.

با این حال به دلیل اینکه دانه‌های این درخت قادر به از بین بردن کامل میکروب‌های موجود در آب نیست،‌ آب حاصل از این فرآیند باید قبل از مصرف جوشانده شود.

انتهای پیام

 

 

ایزی ول

تصفیه آب ایزی ول

دستگاه تصفیه آب ایزی ول

اوسه واتر

تصفیه آب اوسه واتر

دستگاه تصفیه آب اوسه واتر

فیلتر مینرال ایزی ول

فیلتر پست کربن ایزی ول

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی