تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

تامین آب سالم و بهداشتی با استفاده از روش اسمز معکوس (RO) شرکت زلال تصفیه آریا آب

تصفیه آب و فاضلاب

با توجه به نیاز روز افروز به تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در خواست برای دستگاه های تصفیه آب نیز روز به روز افزایش یافته و تکنولوژی اسمز معکوس به یکی از کارآمد ترین و موثرترین روش های جهت تصفیه در این صنعت مبدل گردید.
ایزی ول دستگاه تصفیه آب ایزی ول- فروش تجهیزات وقطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی - نصب دستگاه تصفیه آب ایزی ول و اوسه واتر و ابراه واتر و سی سی کا و سافت واتر و پیوریکام - سرویس و تعویض و تعمیر دستگاه های تصفیه آب ایزی ول - اوسه واتر - ایراه واتر - سافت واتر - کلین پیور - سی سی کا - تکومن - آکوا واتر

 

استاندارد بودن یک فراورده برای سالم بودن آن کافی نیست


معاون وزیر بهداشت ضمن انتقاد از مداخله نادرست سازمان استاندارد درباره بحث آب معدنی دماوند گفت: متولی سلامت فراورده های خوراکی و آشامیدنی  - سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت است .


دکتر رسول  دیناروند گفت : اکثر تولید کنندگان آب معدنی و آشامیدنی که در شهریور ماه با حکم سازمان غذا و دارو خطوط تولیدی آنها متوقف شده بود  - اصلاحات لازم را انجام دادهاند و به تدریج با توجه به نتایج  بازرسی به عمل آمده و آزمایش های جدید امکان ورود به بازار را خواهند یافت.

وی ضمن انتقاد از مداخله نادرست استاندارد در خصوص آب معدنی دماوند اظهار داشت : متولی سلامت فراورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و و داروی وزارت بهداشت است و استاندارد بودن یک فراورده برای سالم بودن آن کفایت نمی کند.




برگرفته از شبکه خبری صنایع غذایی ایران به تاریخ 94/7/12

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی